Corso di creazione di vestiti sportivi

Metudu / passu

1. U corpu di manica corta hè furnitu cù una scollatura à l'estremità superiore di u corpu di a manica corta, un bracciale à u corpu di a manica corta, una spugna di banda à i dui lati di u collu, un bloccu di assorbimentu d'acqua di pettu à a parte anteriore di u corpu. corpu di manica corta, un bloccu di assorbimentu d'acqua in daretu à u latu posteriore di u corpu di manica corta, è un bloccu d'isolazione à u bracciu, Un strumentu di misurazione di u muvimentu hè dispostu nantu à u bloccu di isolamentu.

2. U forte back side of sportswear hè furnutu cù un bloccu di absorption d'acqua, chì pò assorbe u sudore nantu à u corpu di e persone dopu l'eserciziu, mantene l'equilibriu di a temperatura di u corpu, mantene a salute, è cresce u cunfortu di u sport.A sciarpa nantu à u collu pò sguassate u sudore nantu à a faccia in u tempu per evità di flussu à u corpu.

3. A forma di Kite o rhombic finitu hà altezza verticale è larghezza horizontale, di quale l'altitudine hè trà 120% è 160% di a larghezza, in particulare trà 130% è 150%.U prucessu di maglia pò esse usatu per copre a parte sana di u corpu superiore, cumpresa a zona di regulazione di a temperatura.Una sola rib pò esse aghjuntu in a zona di regulazione di a temperatura, è u spaziu trà a sola rib è a prossima rib hè almenu 7 mm.

4. Almenu un gruppu di ribs doppiu pò esse aghjuntu in a zona di regulazione di a temperatura, è a distanza trà u gruppu di ribs doppiu è u prossimu rib hè almenu 7mm.Per quessa, a lunghezza horizontale di u gruppu di doppia rib hè preferibile trà 50 mm è 90 mm.

5. Almenu un gruppu di trè ribs pò esse aghjuntu in a zona di regulazione di a temperatura, è a distanza trà u gruppu di trè ribs è u prossimu rib hè almenu 7mm.Per quessa, a lunghezza horizontale di u gruppu di trè rib hè preferibile trà 80 mm è 120 mm.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021