Reuse Recycle Reduce-3R

Normalmente, a vita di u pruduttu di fibra hè principalmente custituita da sei tappe:

1.Fibre Manufacture

2.Fabric Manufacture

3.Garment Manufacture

4.Marketing

5.Usà

6.Jetta.

U sistema ''ECO CIRCLE' hè un sistema di riciclamentu chì ricicla u pruduttu di poliester utilizatu o rifiutu è poi l'utiliza per fà novi fibre.

In Cina, u più grande fabbrica di u mondu è u locu di cunsumu, avemu da riciclà u vechju vestitu chì deve esse incineratu per fà novi fibre, cusì à custruisce u sistema di riciclamentu di fibra à fibra unicu in Cina.

TUTTU CREDITU VA A NOSTRA "TECNOLOGIA DI SISTEMA DI RICICLAGGIO E RIGENERAZIONE CHIMICA PER FIBRA DI POLIESTERE"

Questa hè una tecnulugia innovativa preponderante, basatu annantu à sta tecnulugia, riciclamu è rigenerate i rifiuti di tessili di poliester è di vestiti chì sò urigginariamenti incapaci di degrade. Un ecosistema sustenibile da tessili di scarti à u poliester riciclatu è rigeneratu hè statu custruitu.A so qualità è prestazione sò totalmente paragunabili à quella di fibra di poliester vergine, è a frequenza hè illimitata.

Attachemu impurtanza à ogni passu di l'ecosistema di riciclamentu è di fibre regenerate cù Jaren cum'è core.Questu serà un sistema perpetu.Da i diseggiani di marca à i diseggiani di marca, da e fabbriche di tessitura à e fabbriche di tessitura, da l'utilizatori à l'utilizatori.

POLIESTERE MULTICANALE (PET) RICICLAGGIO DI MATERIA PRIMA

Basatu nantu à chì esige un certu gradu di preoccupazione per riciclà tessili di rifiuti PET, avemu custruitu un sistema di ricuperazione di materia prima multicanale basatu annantu.

ricuperazione direzzione è continuamente allargatu i canali per a ricuperazione direzzione, per rende u travagliu precedente più efficaci.

Riciclamentu direzionale - imprese di vestiti / tessili, imprese di vendita in linea JD) sistema di sicurità publica, scole, etc. Internet porta à porta di riciclamentu - piattaforma in linea.

Recuperazione suciale - autorità di guvernu, imprese è istituzioni pubbliche, residenti, etc.

urganisazione di serviziu publicu ripresa-gruppi suciale.

Global Recycled Standard (GRS) - "carta d'identità" in fibra rigenerata ricunnisciuta internaziunale

"GRS" hè un standard di certificazione stabilitu da l'agenzia internaziunale di certificazione di prutezzione ambientale per fibre riciclate.Hè ancu un standard per a fonte di materie prime, trasfurmazioni ambientali, trattamentu di l'acqua residuale, chimichi è altri.Solu l'imprese chì si conformanu à i normi di tracciabilità, prutezzione ambientale, rispunsabilità suciale è rigenerazione ponu passà a certificazione.

Certificazione di sazietà OEKO-TEX - "Certificatu di salute" per una cumpagnia per entra in u mercatu high-end di l'Europa è l'America

OEKO-TEX hè a marca ecologica più autorita è influente per i tessili in u mondu.Hè a prova è a certificazione di sustanzi nocivi pruibiti è ristretti in tessili da l'associazione tessili ambientale internaziunale è assicura chì i prudutti ùn dannu micca a salute umana.A certificazione pò evità efficacemente e barriere cummerciale è rende i prudutti esportati cù successu à i mercati high-end cum'è l'Europa è l'America.

Certificazione di salute è sicurezza Intertek - Dichjarazione ambientale multipla per i cunsumatori.

Intertek hè l'urganizazione mundiale di serviziu cumpletu di assicurazione di qualità, cù teste prufessiunali, ispezione, assicurazione, soluzioni di certificazione per aiutà l'imprese à assicurà chì i so prudutti è i so prucessi rispondenu à i standard di l'industria è i requisiti di i cunsumatori in materia di salute è sicurezza.

Logo Green Fiber Certification - Un "ambasciatore di marca" di materie prime rigenerate è tecnulugia verdi.

U logu di a marca di fibra verde, creata inseme da a China Chemical Fiber Industry Association è u National Textile and Chemical Fiber Product Development Center, hè una certificazione per l'usu di materie prime rinnuvevuli è di nova tecnulugia verde di l'imprese di fibre chimiche, cù u scopu di prumove a prutezzione di l'ambiente è u publicu. salute.


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2020